Even voorstellen

Vanaf 2016 heeft Natuurkampeerterrein Thyencamp nieuwe beheerders: Loes van Weert en Ronald Hetem.

Loes: Ik ben 54 jaar en kom uit de zorg en de IT. Ik ga mij vanaf maart volledig bezig houden met de camping. Voor mij is het belangrijk dat het een natuurkampeerterrein is met aandacht voor het milieu zoals de zonnecollectoren, zonnepanelen en de opvang van regenwater. De verkoop van biologische wijn, bier en sap zullen we zeker voortzetten!

Ronald: Ik ben 55 en zal gedeeltelijk extern blijven werken. Ik werk bij een kenniscentrum voor de aanpak van sociale vraagstukken in Utrecht. De belangrijkste reden waarom ik een camping wilde, is om met gasten te genieten van de mooie en ontspannen omgeving en mensen daar tot rust te zien komen. Net als Loes kijk ik er naar uit om kennis te maken met de gasten van Thyencamp.

Camping beheerders.

Bron: Even voorstellen

Geef een reactie

